nog 2 weekjes... - Reisverslag uit Eraclea Mare, Italië van eke folkerts - WaarBenJij.nu nog 2 weekjes... - Reisverslag uit Eraclea Mare, Italië van eke folkerts - WaarBenJij.nu

nog 2 weekjes...

Door: eke

Blijf op de hoogte en volg eke

29 Juni 2006 | Italië, Eraclea Mare

hoihoi!!!!

nou....der is hier weer heel wat gebeurt de afgelopen dagen! ten eerste is het hier zo gruwelijk warm, elke dag meer dan 40 graden...en nu is er een storm op komst. we kijken er allemaal naar uit! eergister was werkelijk rampzalig. een collega van eurocamp, grietje, is weg. hun areamanager kwam doodleuk vertellen dat ze de volgende dag naar een andere camping moest te werken...terwijl ze over 2 weken al naar huis gaat! ze was erg overstuur, en zij dat ze dat niet wilde...en vervolgens werd haar gezegd dat ze om 5 uur smiddags van de camping af moest zijn, en michael moest aan de receptie zeggen dat ze haar er niet meer op mochten laten. zou ze toch hier de nacht doorbrengen moest ze door de politie verwijderd worden. nou drama drama drama...jeutje wat erg. we waren er allemaal overstuur van. nou ja na heel veel heen en weer gedoe is ze uiteindelijk naar een andere camping gebracht door gasten van ons, en gister op het vliegtuig naar nederland gegaan..het was zooo zielig!!
maar gelukkig konden michael en ik gister ene dagje weg ( het was onze vrije dag) en zijn we wezen winkelen in verona...heerlijk! maar het was zoooooo warm! uber-erg. maar wel weer leuke dingen gekocht! jeutje, over 2 weekjes ga ik alweer weg, niet best zo snel het gaat! ik ga het wel erg vinden om hier weg te gaan, het is echt heel gezellig!!! ik ga morgen koeien zoeken met een italiaan, die vind het zo raar dat wij telkens kaartjes krijgen met koeien erop, en dan wil hij beweren dat ze hier ook zijn, en dat ze nog mooier zijn. maar dat zien we morgen dus wel. maar ik heb wel weer zin om even thuis te zijn, en ja thommie dan gaan we spelletjes doen hoor! maar ik ga wel naar de zwarte cross.....dat kan echt niet afgezegd worden natuurlijk he!

met heit en mem was het ook heeel gezellig hier, maar die verhalen zullen jullie al wel gehoord hebben denk ik! vanavond gaan we op stap naar een courierbar, waar dus alle couriers heen gaan, word echt prachtig volgens mij! ow en we zijn vorige week naar een muziekfestival geweest hier in de buurt....UBER LEUK!! ow wat heb ik daar gelachen. er waren vuurshows, en een hele goede band...nou wij natuurlijk vooraan bij het podium tussen al die italiaantjes...haha. het was zo warm dat ze met waterpistolen en kannonnen over de menigte sproeiden..prachtig!

verder is er eigelijk niet zo heel veel bijzonders aan de hand hier....dus tot over 2 weekjes!!!!!!!

liefs eke

  • 29 Juni 2006 - 16:43

    Thommie:

    hoe is het hier goed maar ik vind het jamer zwatekros maar ga maar na de zwarte cross verder alles goed een leuk weekend denk ik met mem haar vrienden verder niks doei

  • 29 Juni 2006 - 17:23

    Karo:

    Eketje!

    Vond het super dat je gebeld had voor m'n verjaardag!

    Vorige week hebben we je ouders opgehaald en je broertjes verwelkomden ze thuis met hun overal en klompen aan op 't station van Lelystad haha..


    Ben nu even met Hessie op msn en zij heeft jullie/haar kaartje(s) al!!
    Whaaa!

    Nou zet 'm nog even op, geniet er van en tot snel!!

    Ik zit volgende week in Egypte en daarna de Nijmeegse dus ik zie/spreek je eerst nog niet maar komt goud.

    Nou tot snel!

    Dikke tut Karolientje

  • 30 Juni 2006 - 10:54

    Hester:

    Heee eke!!

    No ik ha eins net san folle neis.. mar Karo hie geliik hjer, want sju ik ha mn kaartje al :D mar Hajo belle ek al even hoesto dat wolst dwan mei dien kaartje mar dien nummer wol net echt... by mei ek net mar ik ha alwer in oer noemmer kriigen van dien broerke!
    Tis hjir hjoerd lekker waarm, dus sil sa mei geertsje nei it eeltsjemar.. no toedels! Ow trouwens kaam Jaap ek noch tsjen yn e kroeg vorige wieke :) krijst de gr!!!

    Hoie!

  • 01 Juli 2006 - 20:11

    Ingrid:

    hai eke nog maaar 2 weekjes en dan alweer thuis sjonge jonge nou dan hoop ik dat je dan weer bij ons gaat oppassen
    of ga je weer bij hester logeren dan de hele tijd maar ik denk van niet en dat hoop ik ook niet nou ik heb ook niets meer te vertellen maar het is hier ook wel mooi weer
    vandaag was 26 graden en een paar dagen geleden ofzo bij de 29 graden maar toen was ik op kamp van school leuk he nou ik ga dus nou ja groetjes ingrid en de familie van slooten en ja tot over 2 weken
    want over 2 weken dan wordt het weer gezellig nou doei en tot over 2 weekjes doeg

  • 02 Juli 2006 - 18:41

    Elise:

    Hey eke! hoe is het? bij ons is het ook veel en veel ste warm. echt niet normaal! veel plezier nog deze laatste 2 weekjes!
    groetjes, Elise

  • 03 Juli 2006 - 13:58

    Hesterrr:

    heo eke!

    do mist hjir wot juh! older! haha bin snoen nei aldtsjerk west.. gesellich mar domme musyk ;) mar juster (snein) bin ik mei rynke geerstje teatske en adrie nei lwd west, der wie Dance Event... haha krekt wat! hiedest der by matte wersen prachtig jong!!! en dernei noch even nei de afterparty west yn rumours! do mast hjir mar wer snel komme en dan even nei alle feesten en dan kist wol wer nei italy ;) tis hjir no mooi waar.. heerlijk lekker warm :) enuuuh noja dat wie it eins wol! mei stage wit ik net hoe it komt trouwens :S .. mar dat wie it wol! no dooooow

    xxx

  • 03 Juli 2006 - 18:34

    Sybren:

    ik hoor dat het goed gaat. ik kom in B3 daar ben ik blij mee ook al is het nog niet vast. sorry dat ik niet zo vaak getypt heb en gelezen heb en ik
    kan morgen werken
    spannend ik hoop je snel weer te zien

    groetjes

  • 04 Juli 2006 - 08:20

    Lies:

    Hey eke
    Ik ben nu nog bezig met oord en ik ben zo druk ermee dat ik nergens aan toe kom. Daar komt nog bij dat ik van 17 julli tot 2 aug naar finland ben ( ja echt waar) vrijwilligers werk doen bij een festival. Ik ben bang dat ik je dus precies mis loop!!!!!En dat is mooi klote! Nou ja we vinden er wel wat op. Ik ben trouwens aangenomen voor de docent drama opleiding zwolle het is nog een heel verhaal dat hoor je nog wel een keer. Ik vind het super goed dat je weer die hele italie periode bijnaachter de rug hebt en dat je weer zo goed je best hebt gedaan. ( haha daar ga ik automatisch van uit) Tot hoppelijk gauw want ik mis je. (Ik ga gauw weer verder regelen) Liefslies

  • 05 Juli 2006 - 17:38

    Dyn Sus:

    EKE.. IT GIET OAN! JEAH! Dus rap wat sinten fertsjinje, en in baan sykje! Whoppa!

  • 08 Juli 2006 - 11:10

    Rynke:

    Heey Eekje!! Nog 10 dagen en dan komst disse kant alwer ut!! Wieejj.. It is dit jier der better bevallen dan vorigt jir sa te hjerren. Nou tot snel dan maar en meitsje der nog een leuke 10 dagen fan der yn Italie!

    Kroepke fan 't lytse suske

  • 09 Juli 2006 - 18:15

    Dyn Sus:

    Eke!
    Ik sil fan e wike oant skjirjen! :) snel werom komme, dan kinne we in dei nei ikea ;)
    kinne we straks eindelijk dyn magic bullet utprobearje! whoehoe!

  • 10 Juli 2006 - 11:59

    Liesbeth:

    Je komt al bijna weer thuis!! :):):) Geniet van je laatste weekjes....en zie je snel!!
    Heeel veel liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Eraclea Mare

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

18 April 2008

en nu..

18 April 2008

en 8 maand later..

13 Juli 2007

nog 2 weken......

12 Juli 2006

bijna thuis

29 Juni 2006

nog 2 weekjes...
eke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 478
Totaal aantal bezoekers 52728

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: