en 8 maand later.. - Reisverslag uit Oamaru, Nieuw Zeeland van eke folkerts - WaarBenJij.nu en 8 maand later.. - Reisverslag uit Oamaru, Nieuw Zeeland van eke folkerts - WaarBenJij.nu

en 8 maand later..

Door: eke

Blijf op de hoogte en volg eke

18 April 2008 | Nieuw Zeeland, Oamaru

nou idd niet veel gedaan aan deze site in nieuw zeeland, had er niet echt super internet, dus het bleef erbij! ik lees net dat ik aan het begin nog dacht dat ik 3 maanden kalfjes zou doen, en dan rondtrekken...

het is allemaal wat anders gelopen!

ik typ hier even de headlines...

na de 3 maanden kalfjes zijn mijn collega's en vrienden, Levi en Casey omgekomen in een auto-ongeluk. hierdoor ben ik niet weggegaan, maar gebleven, want er was bijna niemand meer om het werk te doen. doordat we zo kort zaten met personeel is mijn broer kerst nog overgekomen uit canada, en die heeft ruim 2 maanden ons geholpen! helemaal super, want we hebben samen met debbie, (collega) en Bauke en Nadine (de baas en zijn vrouw) de kerst en oud en nieuw kunnen vieren! wel apart, want het was hoog zomer! sta je in de korte broek naar de kerstnummers op de radio te luisteren...

met kerst ben ik toen nog 5 dagen aan het rondtrekken geweest, en toen ging hij weer naar huis. en ruim 2 maand later was ik ook weer in nl!

wat ik al die tijd heb gedaan is ook niet erg spectaculair, eigelijk koeien melken, koeien melken en koeien melken! maar echt een super tijd gehad, geweldige mensen leren kennen, en door alles wat er gebeurt is blijf je altijd een band houden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Oamaru

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

18 April 2008

en nu..

18 April 2008

en 8 maand later..

13 Juli 2007

nog 2 weken......

12 Juli 2006

bijna thuis

29 Juni 2006

nog 2 weekjes...
eke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 52727

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: