nog 2 weken...... - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van eke folkerts - WaarBenJij.nu nog 2 weken...... - Reisverslag uit Dunedin, Nieuw Zeeland van eke folkerts - WaarBenJij.nu

nog 2 weken......

Door: eke

Blijf op de hoogte en volg eke

13 Juli 2007 | Nieuw Zeeland, Dunedin

dan vertrek in naar nieuw zeeland voor een half jaar! ik ga daar eerst 3 maanden op een boerderij werken, en daarna rondtrekken... ben benieuwd! maar eerst hier in nederland nog even genieten van de zwarte cross met hester!

  • 31 Juli 2007 - 18:01

    Eke:

    hooii... ik zit nu op London Heathrow, en ik verveel me dood, moet hier alweer een paar uur wachten... en dan door naar sidney! liefs eke

  • 01 Augustus 2007 - 10:56

    Eke:

    en dan nu in Singapore.... ben kapot van het reizen, en moet nog een heel eind! ik wist nieteens dat we hier ook stopten, maar we hadden blijkbaar wat kerosine nodig..

  • 01 Augustus 2007 - 19:55

    Eke:

    Sidney... nog 3 uur wachten, en dan de laatste vlucht naar christchurch!

  • 02 Augustus 2007 - 11:17

    Robbie:

    Ha eke!!
    Leuk dat je wat liet horen , het reizen zal wel vies tegen vallen zeker!! Maar als je er eenmaal bent dan is het zeker de moeite waard!! Komt helemaal goed met jou!! Ben wel een bietsje jaloers op je hoor!! Maar geniet er vooral van he en heel veel succes op de farm!!! En zorg goed voor de kalfjes he!! Je hoort wel weer van me.
    Dikke tut!!

  • 02 Augustus 2007 - 19:59

    Hessie:

    Heeeeeeeee leave!!

    Helemaal ferjitten dast die site hiedest jong! Hophop! Mar do rest it wol hjer! Lange reis, mar hopsa.. straks lekker oan it wurk! Tis hjir redelijk rustig hjer sunder dei! Bin justerjune nei Liesbeth west en hjoed nei Thea.. wol super super leuk mat ik sizze! He we prate snel wer!!

    Prutte leaves!

  • 29 Augustus 2007 - 16:05

    Gerke:

    eke:) ok, dat wie un lange vlucht:) mar no bist dr:) en no witte we fan neat:) dat is dan wer baluh no;) lit snel wot hjerre, of is dr gjin internet ien new sealand! Dikke tut

  • 07 Januari 2008 - 22:21

    Piet:

    Ha die Eke,
    Hoe is ut op de boerderie of is dat al weer achter de back?
    Wij moddere hier wel wat door in iedergeval is ons huis nu verkocht zodat we die zorgen niet meer hebben.
    Bist de voederbietels daar al an ut promoten?
    Kom maar eens langs met je rugzak vol verhalen want daar zijn we uiteraard nieuwsgierig naar.

    Groetnis fan,

    Nynke en Piet (ANWB weet je wel)

  • 02 Maart 2008 - 20:25

    Hester:

    Eke, wy geane ek meidwaan mei Boer Zoekt Vrouw.. machtig mooi stel is der ut kaam jong! Jurre en Agnes! Krekt wat! Ik mis dei wol hjer, dus kom mar snel werom :D

    Leafs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Dunedin

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

18 April 2008

en nu..

18 April 2008

en 8 maand later..

13 Juli 2007

nog 2 weken......

12 Juli 2006

bijna thuis

29 Juni 2006

nog 2 weekjes...
eke
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 345
Totaal aantal bezoekers 52726

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: